دانلود مقاله محبت

دانلود مقاله محبت

دانلود مقاله محبت

با هزینه ای اندکی شما میتونید فایل (محبت) را تهیه کنید.
فایل : word (..doc) - تعداد 21 صفحه
قسمتی از متن :
 
‏1
‏محبت
‏محبت يعنى دوست داشتن چيزى يا كسى دوستى با گرايش، كوشش و جذب شدن شناخته مى‏شود. حالت محبت هر گاه در انسانى پديد آيد آن كس به محبوب خود مايل مى‏شود و براى رسيدن به محبوب مى‏كوشد و به آن مجذوب مى‏شود.
‏محبت در حقيقت دوست داشتن كمال و بيزارى از نقص است. هم موجودات ناقص ذی‏شعور و هم موجود كامل حقيقى دوستدار كمال و بيزار از نقص هستند. يعنى هم خداوند محب است و هم انسان‏ها خداوند محبوب هم هست چون كمال مطلق است پس برترين محبوب و در حقيقت محبوب واقعى خداست.
‏با توجه به اين مطالب مى‏توان محبت را به دو گونه تقسيم كرد و احكام مختص و مشترك هر يك از آنها را بيان نمود: محبت يا محبت موجود ناقص و فقير به كمال است و يا محبت موجود كامل و غنى به كمال در هر صورت، محبوب، كمال است.
‏2
‏عوامل محبت‏:
‏محبت رابطه‏اى است ميان محب و محبوب. وقتى محب به محبوب معرفت يابد چون در او كمالى مشاهده مى‏كند به او محبت مى‏يابد. بنابراين يكى از عوامل اصلى در واقع شرط لازم پديد آ ...
دریافت فایل
برای دانلود بر روی دکمه زیر کلیک فرمایید

دسته : عمومی و آزاد

تگ ها : دانلود مقاله محبت ,محبت,دانلود دانلود مقاله محبت ,محبت

download - دانلود

لیست فایل های مشابه :

همه چیز درباره بورسفیلم آموزش spss 21 را دانلود کنیدفیلم آموزش تحقیق کیفی با MAXqda را دانلود کنیدفیلم آموزش مدل سازی معادله ساختاری با اموس را دانلود کنیدفیلم آموزش مدیریت مآخذ فارسی با نرم افزار اندنوت را دانلود کنیدبا دانلود این فایل زبان را در هر مقطعی که هستید 100 بزنیدبرنامه ریزی 2.5 ماهه داوطلبان کنکور تجربی95مقاله ارتقاي شغلي فرهنگيان (راهکارهای آموزشی برتر در کیفیت تدریس در دوره ابتدایی)آموزش نرم افزار netop schoolپروژه spss
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید