تحقیق نقش بازاريابي در توسعه صادرات

تحقیق نقش بازاريابي در توسعه صادرات

تحقیق نقش بازاريابي در توسعه صادرات

در این تحقیق نقش بازاريابي در توسعه صادرات مورد بررسی و پژوهش قرار گرفته است در زیر به مختصری ازعناوین و چکیده آنچه شما در این تحقیق دریافت می کنید اشاره شده است : يكي از مهمترين ابزارهاي استراتژي توسعه صادرات، برخورداري از مزيت نسبي در گردونه مبادلات خارجي است. ممكن است كشوري از لحاظ توليد مزيت داشته باشد ولي از نظر بازرگاني فاقد مزيت باشد. اين فقدان مزيت بازرگاني از ناكارايي نسبي در بازاررساني كالا در مراحلي همچون بسته بندي، حمل، كنترل كيفيت، .استانداردهاي توليدي، عدم دسترسي به اطلاعات مربوط به تجارت جهاني و ... ناشي مي شود. بخش صادرات ايران به علت عدم وجود يك سيستم بازاريابي و بازرگاني مناسب و كارا نتوانسته است به خوبي توسعه يابد. به طوري كه در اغلب موارد كالا و خدمات صادراتي ما با وجود برخورداري از كيفيت مطلوب و حتي فراتر از استانداردهاي جهاني به دليل نبود يك سيستم مناسب تبليغاتي و اطلاع رساني در بخش مبادلات خارجي جايگاه شايسته خود را در بازارهاي جهاني به دست نياورده است، در اغلب موارد بازرگانان به جاي افزايش صادرات، زمينه را براي افزايش واردات مهيا كرده اند. زير صادركنندگان به جاي ...
دریافت فایل
برای دانلود بر روی دکمه زیر کلیک فرمایید

دسته : علوم انسانی

تگ ها : تحقیق نقش بازاريابي در توسعه صادرات,دانلود تحقیق نقش بازاريابي در توسعه صادرات,مقاله نقش بازاريابي در توسعه صادرات,دانلود مقاله نقش بازاري

download - دانلود

لیست فایل های مشابه :

پاورپوینت زیبا با موضوع سعدیدانلود تحقیق در مورد مباني مديريت مالیمقاله ترجمه شده الگوی تصمیم گیری چند معیاره برای اولویت دادن به فعالیت های پروژهتحقیق تاریخچه شرکت آب مشهددانلود تحقیق آفات مديريت و برنامه ريزيدانلود تحقیق انگيزش در مديريت به همراه پاورپوینتتحقیق مدل قيمت گذاری آربيتراژتحقیق بازاریابی شبکه ایتحقیق بازاریابی شبکه ایتحقیق بازاریابی شبکه ای در سنگاپور
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید